Jak na spravne akcenty u ceskych fontu?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Apr 9 12:18:30 CEST 2001

> Aha, nasel jsem dva soubory fontext.cfg
> /usr/share/texmf/tex/cslatex/fonttext.cfg
> /usr/share/texmf/tex/generic/config/fonttext.cfg
> V tom prvnim je definice i pro IL2, ale vypada to, ze se pouziva ten druhy.
> Ten pouze nacte
> /usr/share/texmf/tex/latex/base/fonttext.ltx
> kde o nejakem IL2 neni zminky. Normalne mi cestina funguje, pro zmenu fontu
> pouzivam T1.

Pripominam, ze tento soubor se vola pouze pri vytvareni formatu
initexem,
ne pri beznem uzivatelskem volani latexu. Mel byste hledat spustitelny
soubor cslatex, pravdepodobne ho budete mit, kdyz instalace podporuje
cestinu. A ten pouzivat. Pozor jeste na styl czech.sty
(babelovsky/nebabelovsky).
Vy potrebujete ten nebabelovsky (pri volani cslatexu). Ten druhy
radsi premenovat.

Jaromir Kuben