Vektorove obrazky v LaTeXu aneb converze <cehokoli> do EPS

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 2 16:40:58 CEST 2001

Asi pred dvema lety jsem vkladal EPS z Corelu
(verzi si nepamatuji) do TeXu a slo to
zcela bez problemu, i zobrazeni v GsView.
Bylo to sice na OS/2, ale to by nemel byt
problem, neni duvod proc by se GhostScript v Linuxu
mel chovat jinak nez v OS/2.
   Ten chybovy retezec, co Vam to vypisuje,
ale na ciste vektorovy EPS moc nevypada. Jste si
jist, ze tam nemate nejakou bitmapu? (treba rastr?)
   No, a ze Vam nejde EPS nacist do GIMPu se nedivte,
EPS potrebuje interpret postscriptu a GIMP je
bitmapovy editor, to je neco zcela jineho.

Zkuste ten obrazek v Corelu napsat misto do
eps do formatu AI. Mam dojem, ze Corel v tomto formatu
vklada i prislusny slovnik, takze tento format
by mohl byt citelny v GV (a vlozitelny do TeXu).

                  Lubos Kloc