KAPITOLA-jak dostat pryc z hlavicky ?

Karel Krebs karel.krebs.fei at vsb.cz
Fri Apr 13 09:44:08 CEST 2001

Dobrý den,

  Potzrebovl bych usetrit misto v hlavicce a ponechat tam jen nazev
  kapitoly spolu s cislem stranky a cislem kapitoly. Pouzivam styl
  REPORT a na hlavicku FANCYHDR.

  Docetl jsem se ze pro styl BOOK funguje toto :

pouzito spolu s myheadings
% Odstraneni napisu Kapitola---------
\makeatletter
\def\@makechapterhead#1{%
%  \vspace*{50\p@}%
  {\parindent \z@ \raggedright \normalfont
    \ifnum \c at secnumdepth >\m at ne
      \if at mainmatter
        \huge\bfseries \thechapter\space\space
%        \par\nobreak
      \fi
    \fi
    \Huge \bfseries #1\par\nobreak
    \vskip 40\p@
  }}
\makeatother

Ovsem pro styl report mi toto nefunguje, je chyba ve me nebo v kodu ?
Nejsem odbornik pro TeX a hrabat se primo ve stylu REPORT - na to
nemam. Podarilo se mi sice nadpis kapitola odstranit ovsem dost
drastickym zpusobem a to tak ze sem ho z kodu uplen vymazal ovsem
pocitadlo funguje dal a na strance kde ma byt KAPITOLA 1 je jen ta 1.
Uvedu priklad jak bych si predstavoval vysledek
************************************
1. Prakticka mereni              15
___________________________________

KAPITOLA 1