Jak na spravne akcenty u ceskych fontu?

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Sat Apr 7 18:31:41 CEST 2001

Dobry den,

mel jsem rozepsany dotaz ohledne divnych akcentu v LaTeXu z RedHatu
6.2CZ, ale uz jsem na to prisel. Stacilo pouzit kodovani T1 misto OT1,
ale neco bych precejen jeste mel. V adresari
/usr/share/texmf/tex/latex/cslatex jsou nejake soubory .fd pro kodovani
IL2i v knize Typograficky system TEX od pana Olsaka se o nem (o kodovani
IL2) mluvi, ale pokud zadam \usefont{IL2}{.....} tak mi latex vynada,
ze: ! LaTeX Error: Encoding scheme `IL2' unknown.

Cim to je? Muzete mi nekdo poradit, kde by byla otazka fontu ponekud
obsirneji vysvetlena? Treba, kdyz mam Postcriptovy font a chtel bych ho
pouzivat v TeXu, co pro to mam udelat?

Diky, Libor Chocholaty