problem s definici nadpisu

Roman Sobotka sobotka at zf.jcu.cz
Tue Apr 3 19:25:43 CEST 2001

Dobry den
Nemuzu si poradit s jednim problemem a v archivu konference,
z ktereho jinak bohate cerpam, jsem to nenasel.
Chtel bych nadpis na sedem podklade, resil jsem to takto:

\def\@makechapterhead#1{%
  \vspace*{10\p@}%
  {
\setlength{\nadpis}{\textwidth}
\savebox{\delkanadpisu}{\helvb\LARGE{\thechapter . #1}}
\settowidth{\zbytek}{\usebox{\delkanadpisu}}
\addtolength{\nadpis}{-\zbytek}
\noindent
     \helvb\LARGE\colorbox{svetle_seda}
           {\rule{0.2cm}{0pt}\rule[-2mm]{0pt}{1.2cm}
            \thechapter . #1 \rule{\nadpis}{0pt}}
\par\nobreak
    \vskip 18\p@
  }}

Vse je v poradku, az na delku sedeho podkladu, ktera se lisi  podle
delky vlastniho nadpisu. Nejak nemuzu prijit
na to, jak dostat do registru \nadpis tu spravnou hodnotu, aby se
sedy podklad dopocital presne do konce radku. Zkousel jsem i to bez
prikazu \savebox. \helvb je prikaz pro font helvetika.

Roman Sobotka
Department of Plant Breeding and Genetics
University of South Bohemia

mailto:sobotka at zf.jcu.cz