"Prohledavatelne" PDF soubory

Radim Gelner gelnerr at suse.cz
Mon Sep 11 14:56:52 CEST 2000

Na zaklade sveho predchoziho prispevku bych zde rad polozil dotaz
tykajici se prohledavani PDF souboru.

Cilem meho (a asi nejenom meho) snazeni je mit PDF soubor, ktery je
mozne prohledavat a provadet v nem cut&paste na ruznych platformach.

Zatim jsem dosel tak daleko, ze dokazu vytvorit soubor, ktery lze
prohledavat a c&pastovat v Acrobat Readeru pod Linuxem. Pod Windows
to ale nefunguje.

Pan Ondrej Vacha <koala at fi.muni.cz> zase umi udelat soubor, ktery lze
prohledavat pod Windows, ale to pak nefunguje v Linuxu. :-)

Zkoumal jsem zpravodaje CSLUGu a zjistil jsem, ze trpi stejnym
problemem. Napr. 1-2/1997 je linuxovy, zatimco 1-2/1999 je windowsi.

Zamerne nezabiham do detailu, pokud by o ne mel nekdo zajem, rad je
poskytnu.

Resil (a vyresil) uz nekdo tento problem?

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr at suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz