Vsazeni obrazku

Zdenek Hatas matlas at prachy.cz
Fri Sep 1 13:35:20 CEST 2000

Prosel jsem archiv listu, ale odpoved jsem nenalezl.
Vse k vsazeni obrazku do textu se tykalo pouze latexu
Ja potrebuji vsadit obrazek v csplain

Potrebuji toto:

kde tecky jsou odstavce textu
a prazdne misto v 2. odst. je obrazek.

mam takovyto kod:nasel jsem to v archivu)

text prvniho odstavce

\hangafter 2 \hangindent 6.9cm
\hbox to 0pt{
  \vbox to 0pt{
  \includegraphics[width=6cm,height=4cm]{skupina.jpg}
  \vss
 }
 \hss
}
text dalsiho odstavce, ve kterem je obrazek.

Obrazek se sice zasadi, ale je odsazen od okraje jako zacatek odstavce a
text prvnich dvou radku je pres obrazek(obrazek je moc vysoko),
coz nechci.
Dalsi problem je, ze pokud bych chtel obrazek umistit nize, nevim jak ten box posunout dolu.
Pri experimenty s \lower se mi posouval vzdy cely odstavec vcetne obrazku.

Jak to mam udelat.
Neexistuje nejake makro pro plain, ktere mi zjednodusi praci?

Dalsi otazka:

Jak v plain udelat novinovou(3 sloupce) sazbu?

Dekuji

Zdenek