automaticke generovani fontu v emTeXu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 31 16:29:23 CET 2000

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV píše:

> Na rozdil od komercnich programu TeX tiskne docela dobre i na 9jehlickove
> tiskarne...

> Toho si nemusite vsimat.

> Mate poskozeny format plain.bas nebo je vygenerovany pro jinou verzi MF.
> Overte si, ze mate spravne nastavene cesty (staci, kdyz EMTEXDIR ukazuje
> na koren instalace emTeXu) a pripadne vygenerujte znovu plain.bas a radeji
> i cm.bas pro mf386. Mely by byt v adresari X:\emtex\bmfbases (a tam take
> [...]

Musi se Vam podarit, aby fungovalo z radku
    mf386 &plain \mode=lqhires; mag=1.09544; input csr10
Hlaska Fatal base file error; I'm stymied, kterou asi opet dostanete,
signalizuje asi, jak bylo vyse receno, poskozeny format plain.bas, ktery
je standardne u emtexu v adresari emtex\bmfbases. Musite udelat novy.
V adresari emtex\mfinput byste mel mit:
plain.ini obsahujici input plain;
                     input vga; %to lze pripadne vynechat
                     input local;
                     dump
a cm.ini obsahujici input plain;
                    input vga; %to lze pripadne vynechat
                    input local;
                    input cmbase;
                    dump
a local.mf, ve kterem by mel byt uveden i mod lqhires. Ja tam mam

mode_def lqhires =
 proofing:=0; fontmaking:=1; tracingtitles:=0;
 pixels_per_inch:=360;
 blacker:=0;
 fillin:=.2;
 o_correction:=.6;
 enddef;

Pak zavolejte inimetafont: mf386 -i plain.ini
a                          mf386 -i cm.ini
a vynikle soubory plain.bas a cm.bas dejte do emtex\bmfbases
a znovu zkuste mf386 &plain \mode=lqhires; mag=1.09544; input csr10.
Snad to bude v poradku.
Vsechny potrebne soubory by ve standardni instalaci metafontu z emtexu
mely byt.
Zdravi
          Jaromir Kuben