automaticke generovani fontu v emTeXu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Oct 31 15:50:14 CET 2000

On Tue, 31 Oct 2000, Josef Lopata wrote:

> Preji hezky den,
>

> obracim se na Vas s prosbou o pomoc vyresit nasledujici problem.
>
> Stale jeste TeXuji pod DOSem ve starem dobrem Mattesove emTeXu a pred
> nedavnem jsem presel z instalace miniTeXu na kompletni verzi instalace.
>
> V nove instalaci se mi bohuzel nepodarilo vystoupit na 24-jehlickovou
> tiskarnu (muj druhy velky hrich vuci kvalite vystupu TeXu, ale
> momentalne nemohu do nove tiskarny investovat) ve vysokem rozliseni 360
> dpi.

Na rozdil od komercnich programu TeX tiskne docela dobre i na 9jehlickove
tiskarne...

> Prikladam ,,sestrelenou'' obrazovku pri prvnim pokusu vygenerovat
> prislusne chybejici fonty:

> dvidrv dviscr @p6h @cs /o:3 //
> dviscr -- Version 1.6g -- Copyright (c) 1988-1997 by Eberhard Mattes
> Input file [.dvi] =letter1
> Options =
> Warning 1207: cannot open font library file `d:\emtex\fonts\p6h_base.fli'
> Warning 1207: cannot open font library file `d:\emtex\fonts\p6h_more.fli'

Toho si nemusite vsimat.

> ' TeX output 2000.10.08:2125'
> Warning 1206:
> +batch-mode: font csr10<394.36024> replaced by csr10<394.36024> /r
> Warning 1209: do you want to call MFjob to generate 1 missing font now?
> Type Y, N, or ?: y
> If this isn't done automatically, call
>   mfjob D:\WIN-TEMP\dv3.mfj
> to generate the missing fonts.
> MFjob -- Version 1.2d -- Copyright (c) 1989-1997 by Eberhard Mattes
> Computing 1 of 1 font
> This is METAFONT (mf386), Version 2.718 [4b] (no base preloaded)
> **&plain \mode=lqhires; mag=1.09544; input csr10
> [...]
Mate poskozeny format plain.bas nebo je vygenerovany pro jinou verzi MF.
Overte si, ze mate spravne nastavene cesty (staci, kdyz EMTEXDIR ukazuje
na koren instalace emTeXu) a pripadne vygenerujte znovu plain.bas a radeji
i cm.bas pro mf386. Mely by byt v adresari X:\emtex\bmfbases (a tam take
musi byt spravny mf.poo).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/