epstopdf

Jan Holecek xholecek at fi.muni.cz
Wed Oct 25 11:26:46 CEST 2000

Petr Sojka wrote:

> Ano a ne. Pdftex v sobe nema obecny interpret Postscriptu
> (jako treba VTEX od MicroPressu), ale jelikoz je to TeX,
> funguje makroexpanze. Pro specificky vystup (METAPOST)
> konverzi (\convertMPtoPDF) implemetoval Hans Hagen
> v souborech, na ktere poukazal v predchozi odpovedi
> kolega Kuben.
>
> --ps

Existuje nekde blizsi dokumentace k makrum v supp-mis.tex a
supp-pdf.tex?

Jde mi o vyuziti techto maker v plainu. Protoze prvni radek v techto
souborech testuje, zda je definovan jakysi prikaz, musela by se nacitat
i dalsi makra contextu, coz nechci. Zbytek je pro mne spise
nesrozumitelny.

"Uzivatelska" dokumentace ke contextu se spise snazi zakryt to, co se
deje uvnitr, takze je pro tyto ucely nepouzitelna.

Dekuji.
--