epstopdf

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 24 14:14:51 CEST 2000

Tomas Klinkovsky píše:

> Muzete mi, prosim, poskytnout blizsi informace? Pdftex sam PostScript
> zpracovavat neumi, alespon je to psano v jeho dokumentaci. Pravdepodobne si
> tedy musi zavolat externi aplikaci pro konverzi.
>
> Pripona MPS ma asi vyznam jenom ve spojeni s nejakym balikem. Sama o sobe
> pdftexu nic nerika - vyzkousel jsem.
>
> Dekuji vam
>
> Tomas Klinkovsky

Uz jsem to psal, konverzi delaji supp-mis.tex a supp-pdf.tex, ktere jsou
soucasti baliku Context. Postscript z metapostu je tak jednoduchy, ze
bylo
mozne na urovni maker to prevest do instrukci srozumitelnych pdftexu.
Tak jsem to aspon pochopil, kdyz mi to znali lide vysvetlovali.
Zdravi
        Jaromir Kuben