Matematika v popisoch obrazkov

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Oct 25 10:44:05 CEST 2000

Pavel Chalmoviansky píše:

> [...]
> vyriesit:
>
> mam v texte obrazok s popisom
>     \caption{Bod $P$ nie je extremálny, lebo leží v trojuholníku $P_1P_2P_3$}
> pricom v .lof je zodpovedajuci riadok
>     \contentsline {figure}{\numberline {2.2}{\ignorespaces Bod $P$ nie je
>     extrem\'alny,  lebo le\v  z\IeC {\'\i  } v  trojuholn\IeC {\'\i  }ku $P
>     \relax \p at index 1P \relax \p at index 2P \relax \p at index 3$}}{20}
>
> A v dvi chybaju indexy za P. Viete mi niekto poradit, ako to odstranit?
> Spracovavam to cslatexom z teTeXu pod linuxom.

Dobry den.
To je nejake divne. Pri ukladani do souboru .lof dochazi k expanzi
pismen
s diakritikou, coz znamena, ze jsou to aktivni znaky. Zrejme pouzivate
nejaky balik inputenc. A taky se nejakym zvlastnim zpusobem expanduje
matematika. Ale prikaz \p at index se v zakladu latex2e vubec nevyskytuje,
dal jsem prohledat cely adresar. A nenasel jsem to ani v zadnem beznem
stylu.
Pokud Vam to pri prekladu nehlasi chybu, musi to definovat nejaky balik.
Podivejte se do .log souboru, co se vsechno nacita a kde by to mohlo byt
nadefinovane. Vypada to, jakoby se _ expandovalo na \p at index. Tedy bylo
take aktivni. Treba to nekde vysledujete a podle toho na neco prijdete.
Zdravi
         Jaromir Kuben