Matematika v popisoch obrazkov

Pavel Chalmoviansky chalmo at fmph.uniba.sk
Tue Oct 24 15:38:21 CEST 2000

Dobry den,

pisem  skripta v  LaTeXu  a narazil  som  na problem,  ktory  sa mi  nedari
vyriesit:

mam v texte obrazok s popisom
    \caption{Bod $P$ nie je extremálny, lebo leží v trojuholníku $P_1P_2P_3$}
pricom v .lof je zodpovedajuci riadok
    \contentsline {figure}{\numberline {2.2}{\ignorespaces Bod $P$ nie je
    extrem\'alny,  lebo le\v  z\IeC {\'\i  } v  trojuholn\IeC {\'\i  }ku $P
    \relax \p at index 1P \relax \p at index 2P \relax \p at index 3$}}{20}

A v dvi chybaju indexy za P. Viete mi niekto poradit, ako to odstranit?
Spracovavam to cslatexom z teTeXu pod linuxom.

Vdaka
Pavel Chalmoviansky