epstopdf

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Oct 24 13:50:34 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 01:28:36PM +0200, Tomas Klinkovsky wrote:
> Muzete mi, prosim, poskytnout blizsi informace? Pdftex sam PostScript
> zpracovavat neumi, alespon je to psano v jeho dokumentaci.
Ano a ne. Pdftex v sobe nema obecny interpret Postscriptu
(jako treba VTEX od MicroPressu), ale jelikoz je to TeX,
funguje makroexpanze. Pro specificky vystup (METAPOST)
konverzi (\convertMPtoPDF) implemetoval Hans Hagen
v souborech, na ktere poukazal v predchozi odpovedi
kolega Kuben.

> Pravdepodobne si
> tedy musi zavolat externi aplikaci pro konverzi.

Ne, konverzi si dela sam prostredky TeXu.

> Dekuji vam

Doufam, ze to pomuze.

S pozdravem

--ps