epstopdf

Tomas Klinkovsky tklink at iol.cz
Tue Oct 24 13:28:36 CEST 2000

Muzete mi, prosim, poskytnout blizsi informace? Pdftex sam PostScript
zpracovavat neumi, alespon je to psano v jeho dokumentaci. Pravdepodobne si
tedy musi zavolat externi aplikaci pro konverzi.

Pripona MPS ma asi vyznam jenom ve spojeni s nejakym balikem. Sama o sobe
pdftexu nic nerika - vyzkousel jsem.

Dekuji vam

Tomas Klinkovsky

news:200010240959.e9O9xxM42515 at ns.felk.cvut.cz...