prosba o pomoc s TeXem

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 24 13:20:17 CEST 2000

Jiri Rybicka píše:

> Dobry den,
> nedomnivam se, ze prave tato cesta je ke zvladnuti LaTeXu ta optimalni,
> podle meho soukromeho nazoru je DALEKO RYCHLEJSI precist si nejaky text,
> ve kterem jsou takove banality, jako je napriklad psani nadpisu, velmi
> jednoduse, kratce a srozumitelne vysvetleny. Zkoumanim nejakych zdrojaku
> spis nabudete dojmu, ze se NIKDY takovy system nebudete chtit ucit,
> protoze to neni zadny WYSIWYG, kde je na prvni pohled patrne, o co jde.
>
> Texty, technicka pomoc, SW vybaveni - nejlepe na www.cstug.cz + dalsi
> odkazy.

> [...]

Pan Rybicka ze skromnosti zamlcel, ze nejvhodnejsi priruckou pro Vas by
asi byla jeho kniha LaTeX pro zacatecniky, kterou si muzete koupit napr.
v prodejne na FI MU na Botanicke (pokud jste z Brna), da se objednat i
na dobirku - viz zminena adresa www.cstug.cz, dal se doklikate.
Zdravi
        Jaromir Kuben