prosba o pomoc s TeXem

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue Oct 24 11:31:08 CEST 2000

On Mon, 23 Oct 2000 -eva- at ladymail.com wrote:

> Ahoj vsichni,
>  zacala jsem se nedavno snazit naucit LaTeX,
> ale zatim mi to bohuzel moc nejde, rada bych
> proto poprosila ty zkusenejsi z vas zda-li by
> mi mohli poslat nejake sve texty v TeXu s vyuzitim zakladnich LaTeXovskych
>  prikazu,
> napr. psani nadpisu apod. Myslim, ze videt, jak to ma v praxi spravne vypadat
>  by mi moc pomohlo.
> Za jakekoli rady ci texty mnohokrat dekuji.
> Eva
Dobry den,
nedomnivam se, ze prave tato cesta je ke zvladnuti LaTeXu ta optimalni,
podle meho soukromeho nazoru je DALEKO RYCHLEJSI precist si nejaky text,
ve kterem jsou takove banality, jako je napriklad psani nadpisu, velmi
jednoduse, kratce a srozumitelne vysvetleny. Zkoumanim nejakych zdrojaku
spis nabudete dojmu, ze se NIKDY takovy system nebudete chtit ucit,
protoze to neni zadny WYSIWYG, kde je na prvni pohled patrne, o co jde.

Texty, technicka pomoc, SW vybaveni - nejlepe na www.cstug.cz + dalsi
odkazy.

Zdravim
J. Rybicka.

PS: konkretni dotazy, ktere poslete do tohoto listu, rada z tech
zkusenejsich rada zodpovi, ale zase uznejte, ze opakovane odpovidat na
veci, ktere jsou VSUDE dostatecne popsany, neni moc lidi ochotno.