Mrznutie pocitaca

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Oct 20 17:31:06 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Hans Ginzel wrote:

>     Pøíli¹ èasté padání mù¾e být také zapøíèinìno hardwrem.
> Systém by mìl vydr¾et pøes noc nechaný zátì¾ový test, napø.
> 	www.finalreality.com (vypnìte hw akceleraci)

Moc rad bych pouzival pouze operacni systemy, ale nektere programy, ktere
nutne potrebuji, jsou zatim jen pro win... Jinak HW jsem testoval tim, ze
na stejnem pocitaci drive bezel operacni system (32bitovy) od jine
komercni firmy a pocitac dokazal bezet bez restartu i nekolik mesicu (pak
to vetsinou chtelo restart kvuli instalaci noveho SW).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/