Mrznutie pocitaca

Hans Ginzel hans at kolej.mff.cuni.cz
Fri Oct 20 17:25:12 CEST 2000

> win98 maji "scheduled tasks" kde automaticky obcas vysypavaji kos,
> kontroluji disk a delaji dalsi podivne veci. Kdyz jsem vsechny tyhle veci
> vyhazel, aby si pocitac sam nic nespoustel, zacaly behat mnohem
> spolehliveji.

    Příliš časté padání může být také zapříčiněno hardwrem.
Systém by měl vydržet přes noc nechaný zátěžový test, např.
	www.finalreality.com (vypněte hw akceleraci)

Pokud to bude padat do modré obrazovky je problém s ovladači (nejčastěji
gr. karta) nebo hw. (paměti, přehřívání) apod.

    Jinak Vás znovu vyzívám, abyste se v případě problému obrátili
jinam, nejlépe na dodavatele, a opustily tento prostor.

	Hezký weekend přeje

						Hans Ginzel