Mrznutie pocitaca

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Oct 19 09:16:12 CEST 2000

Ja tiez uz rok pracujem na WIN98. Mierne povedane, uz mi leze na nervy.
Viacmenej kvoli ostatnym spolupracovnikom zostavam pri nom. U mna je rekord
asi 6 dni a par hodin (pocitac sa nevypina). Casto sa ale stane, ze za den
spadne aj 5 krat. Mozno WIN95 (aspon posledne verzie) boli vymakanejsie.

Mozno nato, ze Vam to pada niekedy, je zaplata, riesenie (mozno
                    pridate/odstranite
nieco a zrazu to nebude padat). Mne sa napriklad stalo, ze po pol roku mi
prestal fungovat TeX a niektore 32 bitove aplikacie v DOS okne kvoli tomu,
ze sa nainstaloval novy ovladac grafickej karty. TeX sa mi podarilo ozivit,
ale aplikacie musim pustit mimo DOS okna.............

Zdravi
Ladislav Bitto