Mrznutie pocitaca

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Oct 18 14:49:48 CEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000, Jan Busa wrote:

> Zdravim,
>
> moja otazka uz bola urcite pred par rokmi zodpovedana, ale najst ju by
> bolo asi zlozite.
>
>    Otazka:
>
> Mame v praci par strojov, na ktorych bezi Win98 a na ktorych
> pouzivame verziu CSTeXu od pana Olsaka. Pri prezerani vo View-e obcas
> pocitac zamrzne. Je tato chyba odstranitelna, alebo treba instalovat inu
> verziu TeXu? Suvisi nastavenie s config.sys (files, buffers)? Zamrzanie
> nastava pri TeXovani z Windows.

Ja pouzivam ve Win98 jen VNC pro komunikaci s OS/2, Acrobat distiller, a
kvuli tisku barevnych obrazku obcas Photoshop LE, ktery jsem dostal s
tiskarnou. Jen vyjimecne dokazou bezet bez zamrznuti dele nez 2 hodiny a
uz nekolikrat se zhroutily tak, ze bylo nutno preformatovat disk a vse
instalovat znovu...

>     Dakujem za kazdu radu
>
>                Jano Busa (busaj at tuke.sk)

Zdenek Wagner