SGML a cesky export do TEXu

sKIm skim at egarden.cz
Fri Oct 6 19:53:46 CEST 2000

On Fri, 6 Oct 2000, Filip Hroch wrote:

> O xml jsem dost uvazoval taky, ale nemam zatim vyzkousene,
> jak se bude dat tenhle format konvertovat do dalsich,
> pokud to pujde bezproblemove, tak by se tim ta cestina
> aspon castecne vyresila. Sgml jsem zacal pozivat
> protoze je v nem psana dokumentace k Debianu..:-)

Zdravim

Taky uvazuju o nejakem univerzalnim systemu a sgml mi pripada dobre uz
proto, ze je v nem to ostatni udelano - jakakoliv uprava by mela byt
relativne snadna - (napr lepsi podpora cestiny) ne?
Zkoumal jsem debianovsky system, je to dobre udelane, akorat mi tam chybi
pridavani obrazku a potom nejake specialnosti jako ma html.

xml bude mit asi tu vyhodu, ze bude zase podporovane vice programy.

Muzete me nekdo nasmerovat, ci nejake jine zkusenosti?

BTW Na invex se stavim - doufam ze to stihnu i na tu prednasku.
Sice je lepsi se to ucit sam, ale treba se neco dozvim :-)

mike

`Michal Spacek 				   "
o	e-mail: skim at egarden.cz 	   |
,	ICQ: 66962942       ____           v