Nastaveni volani TeXu z METAPOSTU

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Oct 6 11:22:49 CEST 2000

Jan Holecek píše:

> Mohl byste mi nekdo, prosim, poradit, kde naleznu informace o pouzivani
> btex #1 etex? Jde mi o to, jak nastavit, ktery format se spousti,
> popripade o pouziti/vlozeni souboru TeXovskych maker tak, aby se dala
> pouzivat v #1.
>
> Dekuji.

Dobry den.
O teto problematice se tu v uplynulych mesicich nekolikrat hovorilo,
popisoval jsem to dost podrobne. Zkuste se podivat do archivu
konference.

Makra se vlozi do verbatimtex ... etex; Napr. se tam da vlozit
\documentclass{} a cela preambule az po \begin{document} vcetne.
Nakonec totiz metapost vklada automaticky \end{document}, coz vyhovuje
plainu i latexu.

Volba volaneho formatu se da ovlivnit nastavenim vhodne stavove
promenne.
Nejlepsi je ale editovat soubor makempx.bat (resp. jeho kopii v
pracovnim
adresari), cimz si presne nastavite, co se ma dit (volani newer, tex,
mptotex,
dvitomp), ktere pomocne soubory se maji mazat atd. Mozna Vam to pomuze i
vysledovat Vase problemy s dvitomp.

Zdravi
        Jaromir Kuben