Metapost na TeXLive4

Jan Holecek xholecek at fi.muni.cz
Fri Oct 6 10:26:22 CEST 2000

Dobry den.

Pouzivam Windows 98 a instalaci TeXLive4
Kdykoliv prekladam metapostovy soubor, ktery obsahuje volani TeXu
btex etex, ve fazi spousteni programu DVITOMP (nebo MPTODVI?) system
zahlasi, ze program provedl neplatnou operaci a musi byt zavren (coz je
take to jedine, coz mi tlacitka v chybovem okne nabizi). Krome toho, ze
se mi v adresarich hromadi zbytky po behu programu v podobe podivne
pojmenovanych souboru, jsou nakonec vysledne soubory v poradku.

Nevite nekdo, kde hledat chybu a jak ji odstranit?

Dekuji
Jan Holecek
--