Rustina

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 28 14:06:22 CET 2000

Ja mam fungujucu verziu nieco na sposob csTeX-u. Pise sa cez rusky ovladac
klavesnice, takze text hned vidim ako pisem po rusky. Cesko-slovensky
pisem na dva znaky 'a, 'i, "c,..... Pre dlhsie texty je to fajn. To bolo
tak pred 4-5 rokmi. Teraz uz chvalabohu nemusime takmer vobec pisat po
rusky. Vyskusal som to ale uz pod WIN98 a funguje to.

Kazdy font ma rusky ekvivalent, takze \bf \it..... funguje.
Je to Latex209, pod DOS-om, okolo 7MB aj fontami. Ak je zaujem rad zabalim
a poslem.

Zdravi
Ladislav Bitto