LaTeX: zlom sloupce za nadpisem sekce

Josef Tkadlec Josef.Tkadlec at math.feld.cvut.cz
Mon Nov 27 14:00:44 CET 2000

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Za to muze makro \@afterheading, ktere se vola az uplne na konci
> \@startsection. Ovsem sazet nadpis, jeden radek a potom zlomit sloupec, to
> je podle meho vkusu ohavne...

Zkousel jsem ho predefinovat, ale nepomahalo to. Muzete mi to, prosim,
upresnit?

S "ohavnosti" je to podle mne sporne. V mem pripade je "nadpis" spise
jen zvyrazneny zacatek odstavce, takze mi to nepripada tak strasne. Dokonce
mi v tomto pripade jako horsi pripadaji 4radkove "diry" na konci sloupcu.
(Nemluvim o tom, ze takto navic dostanu par radku na extra strance.)

S pozdravem,
Josef Tkadlec