Tecka za cislem kapitoly

Jiri Lisicky lisicky at datis.cdrail.cz
Thu Nov 23 13:54:45 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000 06:27:40 +0000 (UTC), Aubrecht at uvee.fee.vutbr.cz
(Vladimír Aubrecht) wrote:

>Dobry den,
>
>   muze mi nekdo poradit jak v LaTeXu zaridit, aby se za cislem
>   kapitol v nadpisech delala tecka? Existuje nejake pravidlo, ktere
>   rika, ze tam ta tecka byt nema?
>
>   Diky

Podle normy se zřejmě tečka za číslem kapitoly nepíše
ČSN 01 6910
Úprava písemností psaných strojem
nebo zpracovávaných textovými editory
"čísla se vyslovují jako číslovky základní (např. deset tři jedna); na
konci číselného výrazu se tečka nepíše"

Je tam ještě:
"Způsob označování částí textů stanoví norma ČSN ISO 2145 Dokumentace
– číslování oddílů a pododdílů psaných dokumentů."
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky at datis.cdrail.cz           Vídeňská 15