...more bits than required

Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Thu Nov 23 11:40:00 CET 2000

Vazeni abonenti diskusni skupiny csTeX,

obracim se na vas s prosbou o pomoc. Opet se na mem
stroji, nyni jakz takz zijicim pod systemem Linux
(distribuce Red Hat 6.1 CZ), objevily fantomove
bolesti v podobe chybove zpravy konvertoru dvips

! error while unpacking; more bits then required

pri konverzi .dvi souboru se zarazenymi obrazky,
jez jsou vystupem z METAPOSTU. V archivu
teto konference jsem si precetl diskusi na dane tema
a chystal jsem se pouzit reseni c. 2 doporurecene
panem Olsakem, a sice brutalne odstranit adresar
texmf/fonts/vf/cm2cs (reseni c. 1 mi pripada dosti
neoperativni). Jake vsak bylo moje prekvapeni, kdyz
jsem zjistil, ze takovyto adresar uz v dane distribuci
neexistuje. Mohl by mne nekdo naznacit, co si pocit?

                                         Libor Dvorak