LaTeX pod Windoze

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Nov 7 13:56:27 CET 2000

On Tue, 7 Nov 2000, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Musim nainstalovat TeX s formatem LaTeX na cele katedre pod Windoze.
> TeX sice pouzivam uz dlouho, ale pouze pod Linuxem (a pred tim pod
> DOSem).
> S Windoze mam male (a spatne) zkusenosti. Muzete mi, prosim, nekdo
> poradit?
> Mam nasledujici otazky:
>
> 1) Jakou distribuci mam poridit? (CD TeXLive ze Zpravodaje se pry neda
> nainstalovat,
> MikTeX zase asi nema cestinu.)

Ja jsem loni uspesne nainstaloval TeX Live 4 na nekolik pocitacu s windows
NT zcela bez problemu. Na jednom notebooku se ukazalo, ze je nutno behem
instalace obcas pohnout mysi, jinak muze spadnout do usporneho rezimu, kdy
na nejaky dialog si domysli spatnou odpoved a vysledkem je nechodivy
system.

Zpravodaj s TeX Live 5 odejde do tiskarny v nejblizsich dnech.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/