LaTeX pod Windoze

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Tue Nov 7 08:41:45 CET 2000

Dobry den!

Musim nainstalovat TeX s formatem LaTeX na cele katedre pod Windoze.
TeX sice pouzivam uz dlouho, ale pouze pod Linuxem (a pred tim pod
DOSem).
S Windoze mam male (a spatne) zkusenosti. Muzete mi, prosim, nekdo
poradit?
Mam nasledujici otazky:

1) Jakou distribuci mam poridit? (CD TeXLive ze Zpravodaje se pry neda
nainstalovat,
MikTeX zase asi nema cestinu.)

2) Jak pocestit LaTeX? Jake kodovani cestiny zvolit (1250? jak?)? Pro
pocesteni
LaTeXu pouzit babel (jak? nikdy jsem to nedelal) nebo zkusit prelozit
format?
(jak se to dela? uz dlouho jsme ho neprekladal -- navic ted pouzivam
spis ConTeXt)

3) Mate nekdo realne zkusenosti s rozchozemim LyXu pod Windoze?

Dekuju moc.
Michal Kvasnicka

P.S. Pokud je toto frekventovana otazka, prosim, odpustte mi. Mam prave
nejake
potize se ctenim teto konference. Doufam, ze si budu moct precist aspon
odpovedi.
Pokud mi poradite, ve kterem FAQ najdu odpovedi, budu moc rad.

--
Economics is the only field in which two people can get a Nobel Prize
for saying exactly the opposite things.