MetaPost -- pruseciky

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 22 14:53:11 CEST 2000

Dobry den.

> Potrebuju najit VSECHNY pruseciky dvou car. Pro specialni
> pripad, kdy jedna cara je uzavreny obdelnik. Jde mi o to, abych mohl
> nakreslit
> jen ty casti cary, ktera lezi UVNITR obdelniku. (Orezani pomoci
> MetaPostoveho
> prikazu clip mi nevyhovuje, protoze meni konce car.) Pokusil jsem se o

Tomu nerozumim, jak meni konce car? Uzavreny obdelnik se pouzije za
path pro clipping. Je to obrat, ktery se v metapostu bezne pouziva prave
na Vami zminenou ulohu.

> sklopeni
> intersectiontimes a subpath, ale nejsem schopen vyznat se ve zmenach casu,
> ke
> kterym to vede. Mate nekdo funkcni kod?

Jaky kod? To prece strasne zalezi na konkretnich krivkach a sotva se
da udelat univerzalne. Podrobny popis casu pruseciku najdete v MFbooku.
Podivejte se take na cutbefore a cutafter. Obecne by se krivka musela
delit na casti vzdy po nalezeni jednoho pruseciku.

Zdravi
       Jaromir Kuben