Uz zase obrazky

friend dast at regionet.cz
Fri May 12 18:40:06 CEST 2000

Maca Petr píše:

>  Dobry den
>
>   Jsem cistokrevny zacatecnik. Umim si udelat v LaTeXu svuj dokument,
> dat tam nejake rovnice, ale potrebuji tam ted dat obrazek. Nekde jsem
> cetl o nejakem bm2fmt nebo tak nejak, ale nevim o tom vubec nic.
> Potrebuji vlozit obrazky bmp o 256 stupnich sedi. Nasel jsem nekde ze to
> jde prevest do PCX o 16 stupnich sedi (budiz ozelim tech par barev) a
> pak se do dokumentu vlozi \special{em: graph obr.pcx}  To mi funguje,
> ale obrazek neni videt pri View v Latexu, jen ve vyslednem postscriptu a

to je v pořádku, protoze například je-li v tex soubor eps a prohlizi se to
XDVI tak jej nezobrazi prave proto, ze je to eps. Zalezi na driveru ktery
pouzivas, treba ten pro win zobrazuje i eps!?.
nevim na jakem systemu behas, ale zkus naistalovat fiktivni PostScript
tiskarnu a z tveho oblibeneho prohlizece obrazku dej tisk do souboru ten pak
do dokumentu v LATEX vloz jako \includegraphics{mustek.eps} asi je treba
\usepackage{graphics}
cece, ja bych do bitmap nesel

Je dobre, ze se ucite TEX, drzim palce