Stupidni dotaz zacatecnika

Jakub Vosahlo jvosa at lf1.cuni.cz
Mon May 22 10:32:27 CEST 2000

Na muj dotazek o JadeTeXu mi nikdo nebyl schopen odpovedet, mezitim jsem pri
velice kostrbatem patrani dospel k nazoru, ze problemy s cestinou pusobi
tento prikaz:

\usepackage[T1]{fontenc}

Kdyz ho pouziji ve svem zdroji, prestane cslatex/csplain generovat ceske
znaky. Myslel jsem, ze T1 jsou fonty s rozsirenym kodovanim, takze by nemel
byt s ceskymi znaky problem.

Bojuji na platforme SuSE Linuxu 6.4, soucasti instalace je i cslatex a
csplain, ked cesky pisu normalne bez problemu.

Muze mi nekdo pomoci, poradit, nakopnout spravnym smerem? Dekuji!

Jakub Vosahlo
jvosa at lf1.cuni.cz