formatovanie nadpisov v LaTeX-u

Daniel Kollar dkollar at atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Thu May 18 01:33:23 CEST 2000

Hi,

   Nevie mi niekto poradit ako sa v latexu dosiahne to, aby nadpisy,
ktorych dlzka presahuje \textwidth neboli zarovnane do boxu, t.j. aby pri
nadpisoch nedochadzalo k rozdelovaniu slov. Cize nieco podobne, ako
\flushleft, ktore ale v nadpisoch nefunguje.
   Moj problem je konkretne taky, ze mam dlhy nadpis (napr. na dva riadky)
a ak ho aj naformatujem spravne pouzitim \\ , tak v tableofcontents
je taketo rozdelenie nadpisu uplne zle, pretoze sa tam pouzivaju mensie
fonty ako v samotnom nadpise. A nadpis, ktory rozdelim na dva riadky by sa
vosiel v tableofcontents bez problemov aj na jeden.
   Skusal som \sloppy. Nadpis som mal potom rozdeleny a zarovnany bez
problemov, ale v tableofcontents to bolo zase rozdelene a ak som pouzil
\mbox{}, aby nedelil slova, nedal cele slovo na novy riadok, ale z toho
bol Overfull.

Diky za pomoc.

				Dano