Jak na makra ?

Maca Petr macapetr at post.cz
Sat May 13 12:32:04 CEST 2000

Dobry den

   Jsem uplny zacatecnik a zajimalo by me, jak nainstalovat makro, ktere
si stahnu z Internetu. V navodu je napsano, ze mam udelat treba "latex
graphics.ins" a tim se udajne pusti nejaky dostrip.tex, ktery mi
vygeneruje potrebne veci. Jenze na me instalaci zadny soubor latex.*
neexistuje. Akorat tu mam cslatex.bat nebo cstex.bat. A nebo se to dela
tak, ze se dostrip otevre  v editoru TeXu a dam ho prelozit ? To jsem
zkousel, ale on se me ptal, na nejake pripony souboru a nazvu atd....
tam jsem mu neco napsal a nakonec to reklo, ze nic nebylo vytvoreno a
tim to skoncilo.
    (pracuji v DOSu resp. Windows)

   A jeste se chci zeptat, jestli se nekde musi nastavi cesty k tem
novym, resp starym makrum ?

  A jeste jeden dotazek, stahl jsem si fullpict.sty, coz se nemusi
instalovat a chtel jsem tovyzkouset podle navodu. Na zacatek dokumentu
jsem napsa \usepackage{czech, fullpict} coz proslo prekladem, ale pak
jsem napsal podle navodu \begin{fullpict} a tam to skoncilo s tim, ze
prostredi fullpict je prekladaci nezname a at se podivam do manualu. Tak
nevim co s tim.

    Dekuji za kzdou radu.   Petr Maca