Uz zase obrazky

Maca Petr macapetr at post.cz
Fri May 12 08:53:06 CEST 2000

 Dobry den

  Jsem cistokrevny zacatecnik. Umim si udelat v LaTeXu svuj dokument,
dat tam nejake rovnice, ale potrebuji tam ted dat obrazek. Nekde jsem
cetl o nejakem bm2fmt nebo tak nejak, ale nevim o tom vubec nic.
Potrebuji vlozit obrazky bmp o 256 stupnich sedi. Nasel jsem nekde ze to
jde prevest do PCX o 16 stupnich sedi (budiz ozelim tech par barev) a
pak se do dokumentu vlozi \special{em: graph obr.pcx}  To mi funguje,
ale obrazek neni videt pri View v Latexu, jen ve vyslednem postscriptu a
taky je obrazek hrozne malilinkaty a nevim jak ho zvetsit.
    No a jestli mi nekdo muze poradit, jak se daji priinstalovat ty
ruzne makra o kterych se porad pise. Nekde jsem nasel makro PHOTO, ale
jak to nainstalovat a kde se dovim jak se to pouziva ?  Jsou to nejake
soubory photo.dxi , photo.ins a photo.tex.

   Jak jste poznali jsem z toho uplne zmateny a nejak mi unika hlava a
pata. Jestli mate nekdo cas, budu vdecny za kazdou odpoved.
   S pozdravem
                             Petr Maca