MusicTeX

Stepan Potocky stepan at students.zcu.cz
Thu Mar 30 14:01:30 CEST 2000

On Wed, 29 Mar 2000, Stepan Potocky wrote:

> 	Dobry den,
> pri prevodech starsich zpravodaju jsem narazil na problem vysazeni "dle
> papirove predlohy" notoveho partu, ktery lze nalezt na adrese:
> http://home.zcu.cz/~stepan/hymna.jpg
> Bohuzel, pochopeni manualu jsem po deseti minutach zavrhl [s tim, ze to
> ja stejnak nepochopim :(], a proto bych se chtel obratit na nejakou dobrou
> dusi, ktera by mi to vysazela (jedno ci v plainu ci LaTeXu). Doufam ze se
> nekdo najde, nebot to samozrejme uspisi uvedeni daneho cisla do pdf formy.
>
> 		Predem mockrat dekuji,
> 				Stepan

Dekuji vsem za pomoc a radu. Dnes jsem se dostal takrikajic "ke zdroji".
Onen pan Ryjacek je na nasi skole a je tu i pan, ktery mu to sazel,
pomahal sazet. Takze jsem to sehnal. Sice jsem to asi 2 hodiny upravoval
:) ale vysledek je velmi uchazejici (az se divim co dovedu, no spise TeX,
je to uzasne).

Dekuji mockrat za snahu a brzi se muzete tesit na nova cisla zpravodaju.
					Stepan

P.S. V poslednich dnech lidi kolem mne jen uzasle chodi s otevrenou pusou
a koukaji co TeX dovede :), resp. se divi, ze to co tam tvorim nejsou PS
obrazky :) (a to tu nejsou zadni "M$ wordisti").