MusicTeX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Mar 30 13:47:29 CEST 2000

On Wed, 29 Mar 2000, Stepan Potocky wrote:

> 	Dobry den,
> pri prevodech starsich zpravodaju jsem narazil na problem vysazeni "dle
> papirove predlohy" notoveho partu, ktery lze nalezt na adrese:
> http://home.zcu.cz/~stepan/hymna.jpg
> Bohuzel, pochopeni manualu jsem po deseti minutach zavrhl [s tim, ze to
> ja stejnak nepochopim :(], a proto bych se chtel obratit na nejakou dobrou
> dusi, ktera by mi to vysazela (jedno ci v plainu ci LaTeXu). Doufam ze se
> nekdo najde, nebot to samozrejme uspisi uvedeni daneho cisla do pdf formy.
>
> 		Predem mockrat dekuji,
> 				Stepan
> [...]
Noty jsem uz sazel a takhle jednoduchou vec zvladnu docela rychle. V
plainovskem MusixTeXu je to nejjednodussi, LaTeX by tam zavedl je plno
zbytecnosti. Muzete mi odmerit sirku notove osnovy, odsazeni prvniho radku
a odhadnout velikost pisma (pripadne sdelit, v jakem rozliseni to bylo
skenovano)? Pres noc musim dodelat 2 knihy, abych je zitra dal na osvit a
predal zakaznikum, takze by noty byly hotove v pondeli.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/