Formaty pmsma v budoucnu?

Peter Lacus zorba at pobox.sk
Wed Mar 29 00:08:25 CEST 2000

arnost wrote:

> Znam nakladatelstvi, ktera bezne z Wordu vytvari predlohy pro tiskarnu. Neni to
> az takovy rozdil proti vsem PageMakerum a Quarkum. Mozna to je trochu
> pracnejsi, ale zrejme to jde %)

zrejme to pojde, ak ide o hladku sadzbu v jednej farbe, ale ak mi niekto
ukaze cloveka, ktory dokaze vysadzat _farebnu_ knihu v pouzitelnej
kvalite vo Worde... A pokial pod tym nakladatelstvom myslite Gradu, tak
to sa bud museli v poslednej dobe _vyrazne_ zlepsit, alebo mame znacne
rozdielne predstavy o kvalite.

BTW slo by to vobec v TeXu (myslim vysadzat farebnu knihu v
profesionalnej kvalite) ? Ja totiz robim skor v Quarku na Mackoch a TeX
vlastne zatial len skumam - a vobec mi nie je jasne, co vsetko dokaze. A
pritom prave farba je to, co odlisuje dnesne DTP programy od word
procesorov.

> Zpet jeste k formatum fontu. Me by napriklad plne vyhovovala spolehliva cesta
> MF2TTF.  Zda se mi, ze pristup formatu TTF je prece jen MF blizsi nez Type1
> (myslim tim zcela odlisne pojeti hintovani, da-li se tento proces vubec
> nazvat nejakym spolecnym nazvem).

mne osobne su blizsie Bezierovke krivky...

Bedo.