pdfcsLaTeX, hyperref a \MP a \MF

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Mar 27 17:16:49 CEST 2000

> Pokud vim, puvodni Knuthuv font pro MF logo neobsahuje P a S. Odpovidajici
> upraveny font je na CTAN, ale nenasel jsem k nemu PFB (ale mozna jsem
> spatne hledal). Ve stylu pro Zpravodaj to resim tim, ze pouzivam 2 ruzne
> fonty. Nedela to hyperref podobne?

Puvodni Malysevuv PFB font, ktery je soucasti BaKoMa a volny, P a S
nema.
V pozdejsich verzich, ktere jsou soucasti jeho instalace BaKoMa tex, uz
jsou. Ale nejsou volne. :-)
Navic s pdftex mi to fungovalo, ale s tex+dvisp+distiller ne.
Hlasilo to chybu pri interpretaci nejakeho PS prikazu ve fontu.
Upozornil jsem ho na to. Odpovedel, ze se na to podiva, a ptal se,
proc neuzivam jeho instalaci.
Dalsi verze jsou tak zakomprimovany, ze jsem se do nich nedostal
(predtim to byly proste zipy). Muselo by se to nainstalovat pod
Windows a to se mi nechce. Takze nevim, jestli se neco zmenilo.

Zdravi
        Jaromir Kuben