CsLaTeX na Debianu

Davidek Tomas davidek at hp02.troja.mff.cuni.cz
Fri Mar 24 14:38:12 CET 2000

On Fri, 24 Mar 2000, Pavel Franc wrote:
> Skonèil jsem u jednoduchého LaTeXového dokumentu s hlavièkou, kterou
> vygeneroval LyX (na starém Linuxu mi to bez problémù chodilo):
>
> 	\documentclass[czech]{article}
> 	\usepackage[T1]{fontenc}
> 	\usepackage{a4wide}
> 	\usepackage{babel}
> 	\usepackage{graphics}
> 	\usepackage{pifont}
>
> který mi pøi pøekladu hlásí tuto chybu:
>
> 	Package babel Warning: No hyphenation patterns were loaded for
> 	(babel)                the language `czech'
> 	(babel)                I will use the patterns loaded for \language=0 instead.

Myslim, ze neco podobneho tady uz jednou probehlo - je totiz rozdil mezi
babelizovanym latexem a cslatexem. Pokud to prekladate pomoci cslatex,
tak by mela hlavicka vypadat:
\documentclass{article}
\usepackage{a4wide}
\usepackage{czech}
\usepackage{graphics}
\usepackage{pifont}

Tedy zadny babel. Navic pouziti \documentclass[czech] je dost divne, mozna
jde o preklep ? (v latex2.09 je \documentstyle[czech]{article}
ekvivalentni konstrukci \documentclass{article} \usepackage{czech} v
latex2e)

Zdravi
           Tomas Davidek

 E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz,