Formáty písma v budoucnu?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 20 16:13:04 CET 2000

On Sun, 19 Mar 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> [...]
> Type~1 a TrueType. Ostatní jsou podle mého názoru nevýznamné. Type~1 se sice
> vyvíjí (napø. Multiple Master apod.), ale Adobe se k tomu nìjak nehlásí a
> dokonce oznámila ukonèení aktivní podpory Multiple Master. TrueType se vyvíjí
> - TrueType Open od MS, TrueType GX od Apple, ale vìt¹inou je to buï slo¾ité,
> nebo nepou¾itelné a proto nepou¾ívané, tj. urèené k zániku. O OpenType snad
> nemá smysl ani mluvit, proto¾e takový bastl, který vznikne smícháním TrueType
> a Type~1 podle mého názoru nebude nikdo pou¾ívat.

Zminil bych produkt FreeType -- to je podpora TueType v OS/2, program byl
free a byl dobry, ovsem narazil na copyrighty a patenty a musel byt stazen
z distribuce. Pokud to nekoho vice zajima, mohu zapatrat ve svych
zaznamech a zkusit vyhrabat URL, kde se o tom pise vice.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/