MikTex

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Mar 8 11:11:30 CET 2000

Dne 8 Mar 00, v 10:01, Nezbeda Ivo UCHP napsal(a):

> Muzete mi prosim sdelit, jak ma vypadat preambule, chci-li pouzivat MikTex
> pro ceske texty? Mam to nainstalovano, anglicky vse chodi OK, nemecka
> preambule tez, ale nevim, co s cestinou.

Je treba vyrobit cesky format. Czech.sty v babelu prejmenovat na treba
czech.sty.babel (proste deaktivovat). Kdyz se podivate na me www stranky,
najdete tam vse potrebne. Potom staci psat

\documentclass[12pt]{report}
\usepackage{czech}

> Dalsi dotaz: Jak to v MikTexu zaridim, aby to taky poznalo muj vlastni
> styl? Kam ho dam a co musim definovat?

\usepackage{mujstyl}

a mujstyl.sty nebo mujstyl.cls musi byt bud v aktualnim adresari
nebo v TDS a pak je treba aktualizovat databazi (initexmf -u)

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163