dva stlpce a nieco navyse ... ?

Jozef Cierny cierny at intrak.tuke.sk
Wed Mar 8 10:19:49 CET 2000

Zdravim!

Chcel by som urobit jeden dokument, ktory by vyzeral nasledovne:

jednostranne, dvojstlpcova sadza, lavy stlpec-anglicky text,
pravy-slovensky preklad (aspon priblizne dodrzat odpovedajuce texty na
prislusnych riadkoch, teda nie je podstatne, ako bude vyzerat prava
strana odstavcu-nemusi byt zarovnana)  + obrazky (cez celu stranku) +
footnotes + index
Existuje nejaky podobne sadzaci styl, alebo nieco treba poupravovat,
nastavit, kde by som nasiel nejake pripadne doc ... ?
Dakujem pekne.

		S pozdravom
				XXr at sT!Tc0_23