prostredi RAMECEK

David Kuzela kuzela at mbox.vol.cz
Mon Mar 6 21:45:38 CET 2000

Ji?í Bajer pise:
> Pokousim se - zatim marne - vytvorit jednoduche prostredi RAMECEK
> pro oramovani textu. Prostredi, ktere jsem vytvoril vsak zaramuje jen PRVNI
> PISMENO textu, ktery je oblozen
>
> \begin{ramecek}
> text
> \end{ramecek}
>
> a ne cely TEXT!
> Co delam spatne?
>
> Dekuji predem za kazdou radu.
>
> Jirka
>
> moje makro:
> \newenvironment{ramecek}[1]{\centerline{\advance\hsize by -1cm
> [...]

chyba je v zadani parametru [1], TeX precte jeden token, tj. "t" a pouzije
ho jako parametr, cimz splni zadani. Spravne funguje napr.:

\newenvironment{ramecek}
    {\centerline\bgroup
		\advance\hsize by -1cm \hbox\bgroup
            \narrower\bgroup
                \vrule\vtop\bgroup
                    \vbox\bgroup
                        \hrule\vskip10pt
    }
    {\vskip10pt\egroup\hrule\egroup\vrule\egroup\egroup\egroup}

tj. staci slozene zavorky nahradit \bgroup a \egroup a rozseknout makro
na \begin a \end casti.

--
                                   David Kužela