prostredi RAMECEK

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 6 14:26:28 CET 2000

On Mon, 6 Mar 2000, [iso-8859-1] Jiøí Bajer wrote:

> Pokousim se - zatim marne - vytvorit jednoduche prostredi RAMECEK
> pro oramovani textu. Prostredi, ktere jsem vytvoril vsak zaramuje jen PRVNI
> PISMENO textu, ktery je oblozen
>
> \begin{ramecek}
> text
> \end{ramecek}
>
> a ne cely TEXT!
> Co delam spatne?

Skoro vsechno. Mate prostredi definovane tak, ze bere 1 argument. Protoze
za \begin{ramecek} nemate slozenou zavorku, je tim argumentem pouze prvni
znak. Ten se oramuje, zbytek se tiskne neoramovany. Nejjednodussi uprava
je pouziti \newcommand misto \newenvironment, text k oramovani davat do
slozenych zavorek. \newcommand je v podstate \long\def, takze parametr smi
obsahovat \par.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/