Vlozeni PS LISTU?

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Mar 1 08:31:08 CET 2000

Martin Proks wrote:

> Zdravim,
>
> Pisu v LaTeXu zpravu a potrebuji vlozit list v PS jako
> obrazek. Normalni obrazky (vytvorene pomoci Gnuplotu nebo XFigu)
> vkladam bez problemu pomoci napr. :
>
> \includegraphics[angle=-90]{image.ps}
>
> Mam ale potiz s vlozenim stranky ze StarOffice.
> Ve StarCalc jsem si neco spocital a vysledky sestavil do pekne
> tabulky a tu jsem si "vytiskl" do .ps souboru a chtel jsem ji
> jiz zminenym zpusobem vlozit do zpravy jako obr. Ale narazil
> jsem na to, ze SO tu tabulku ulozili jako STRANKU, ne jako klasicky
> ps obrazek (alespon tak si to laicky vysvetluju ja).
> [...]
Spis jenom hadam, ale rekl bych, ze tam bude spatne (nebo vubec)
specifikovany %%Bounding Box. TeX musi podle neceho poznat, kolik
mista ma pro obrazek vynechat, a pokud to nezadate rucne, dela to
vetsinou podle Bounding boxu. Podle popisu se zda, ze TeX proste
pro ten Vas obrazek nevynecha misto. Podivejte se do hlavicky Vaseho
PS souboru, jestli tam je %%Bounding Box specifikovan a jaky.
V GSview je volba PS to EPS s moznosti automatickeho vypoctu
Bounding Boxu, to by Vam mohlo pomoci.

                                                  Lubos Kloc