Vlozeni PS LISTU?

Martin Proks proks at marian.fsik.cvut.cz
Wed Mar 1 02:56:07 CET 2000

Zdravim,

Pisu v LaTeXu zpravu a potrebuji vlozit list v PS jako
obrazek. Normalni obrazky (vytvorene pomoci Gnuplotu nebo XFigu)
vkladam bez problemu pomoci napr. :

\includegraphics[angle=-90]{image.ps}

Mam ale potiz s vlozenim stranky ze StarOffice.
Ve StarCalc jsem si neco spocital a vysledky sestavil do pekne
tabulky a tu jsem si "vytiskl" do .ps souboru a chtel jsem ji
jiz zminenym zpusobem vlozit do zpravy jako obr. Ale narazil
jsem na to, ze SO tu tabulku ulozili jako STRANKU, ne jako klasicky
ps obrazek (alespon tak si to laicky vysvetluju ja).
Po vlozeni do zpravy probehne preklad bez problemu, zadne chybove hlaseni,
ale pri zobrazeni v xdvi se mi na miste vlozene tabulky nejdriv zobrazi
list s tabulkou a ten se okamzite prepise dalsimi daty ze zpravy.
Vysledek je tedy nepouzitelny. Vypada to, jako by SO ulozily tabulku i
s popisem stranky a umistenim na strance a to se asi triska s TeXem.
Kdyz prevedu zpravu pomoci dvips do postcriptu, vysledek je stejny.

Nevite nekdo jak na to? Do rucniho prepisovani tech kvant cisel
do TeXovske tabulky se mi ale vubec nechce. To by byla prace pro vraha.

Diky za rady,
--
Martin Proks
e-mail: proks at marian.fsik.cvut.cz