Formaty pmsma v budoucnu?

arnost arnost at cs.cas.cz
Wed Mar 22 10:56:24 CET 2000

Dne Ne, 19 b=F8e 2000 jste napsal(a):
> Zdrav=EDm,
>=20
> v posledn=ED dob=EC se velmi zaj=EDm=E1m o form=E1ty p=EDsma a m=E1m st=
=E1le siln=ECj=B9=ED pocit,
> =BEe je zde jak=E9si vakuum ve v=FDvoji. O co mi jde? Sleduji dv=EC v=EC=
tve v=FDvoje -
> Type~1 a TrueType. Ostatn=ED jsou podle m=E9ho n=E1zoru nev=FDznamn=E9.=
 Type~1 se sice
> vyv=EDj=ED (nap=F8. Multiple Master apod.), ale Adobe se k tomu n=ECjak=
 nehl=E1s=ED a
> dokonce ozn=E1mila ukon=E8en=ED aktivn=ED podpory Multiple Master. True=
Type se vyv=EDj=ED
> [...]
ch=E1n=EDm TrueType
> a Type~1 podle m=E9ho n=E1zoru nebude nikdo pou=BE=EDvat.
>=20
> Prost=EC je tady obrovsk=E1 d=EDra, kter=E1 je p=F8=EDmo p=F8edur=E8ena=
 pro vznik n=ECjak=E9ho
> nov=E9ho form=E1tu p=EDsma nebo pro n=E1stup n=ECjak=E9ho form=E1tu sta=
r=B9=EDho. (V=B9imn=ECte si,
> =BEe jsem st=E1le je=B9t=EC nezm=EDnil \MF :-) Jak=FD z toho m=E1te poc=
it vy? Pokud nechcete
> ps=E1t, p=F8=EDmo do konference, klidn=EC mi napi=B9te mimo ni.

zajimave,
co si predstavujete, ze by takovy format mel noveho obsahovat? (oproti
stavajicim)

Kdyz jsem se o to zajimal, byla spousta planu ohledne "omezovani uzivatel=
u",
ze by napriklad dany font pri dane licenci sel pouzivat jen v nekterych
rozlisenich apod. =20

Je zde spouta veci ktere by slo vylepsit (napriklad ligacni schemata me
prijdou zatim u vsech metrik nedostatecna pro rozumnou formulaci slitku o=
znak) Kodovaci vektor delky 256 uz taky nestaci soucasnym pozadavkum...

Zda se mi ovsem, ze by to vsechno spravilo jen nejake drobne rozsireni
soucasnych formatu.

> --=20
> Pavel Jan=EDk ml.
> Pavel.Janik at inet.cz