PS obrazek jako font

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Jun 30 14:02:52 CEST 2000

Pavel Calabek pise:
>Mam postscriptovy obrazek, ktery v textu pouzivam jako piktogram,
>tj. pocet
>vyskytu se pocita na nekolik desitek. Pri tomto zpusobu pouziti
>mi vysledny
>.ps soubor narusta nad pozadovanou velikost, protoze do kazdeho
>mista, kde
>tento obrazek uziji se mi vlozi cely jeho popis. Vyse uvedena
>konstrukce
>by tenot problem snad vyresila. Ma nekdo nejkou inspiraci (pokud
>by se jednalo
>o postscritovy kod, prosil bych podrobneji), jak to udelat?

Nejlepe je opravdu asi vyrobit novy ps font a TeXovou metriku.

Pokud mate moznost podivat se do "Blue book", tedy presneji do
"PostScript Language Tutorial and Cookbook" od Adobe, rozhodne se
podivejte na kapitolu "Modifying and Creating Fonts" na str.124. Jsou
tam i cetne ukazky ps kodu.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc          phone:+420-2-24352938, mobile:0604959716